Ceny České eventové asociace oceňují mimořádné eventové projekty a nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Prvenství ve dvou kategoriích a zároveň titul absolutního vítěze a cenu GRAND PRIX si letos odnesla agentura JAD Productions.
Úspěch zaznamenala především s projektem #24RIDE připraveným na míru pro Mercedes-Benz Cars Česká republika. Další cenu obdržela za zahraniční event LONDON LOOP AWARDS pro LOOP.gl. Česká kreativní a eventová agentura JAD Productions, kterou založil Yemi A. D., tak po mimořádném úspěchu na celosvětové soutěži BEA World, kde již získala řadu ocenění a právem se zařadila mezi světovou špičku eventových agentur, boduje i na domácí půdě.
Posunutí hranic
„Z ocenění mám radost hlavně kvůli týmu, který si rozhodně za minulý rok pozornost zaslouží. JAD PRO tvoří dvanáctičlenný tým lidí od 18 do 37 let. Jejich nasazení a geniální práce v minulém roce přinesla nejen osm mezinárodních a tři domácí ceny, ale hlavně posunula hranice toho, co si klienti umí představit pod pojmem efektivita v reklamě či eventu,“ uvedl k ocenění Yemi A. D.
Projektový manažer JAD Pro Marko Baćević, který měl oba oceněné koncepty na starost, shrnul čerstvý úspěch i loňskou sezonu slovy:
Celý rok 2018 byl jedna velká jízda. Upřímně jsme nadšeni jak z mezinárodních, tak z českých ocenění, která znovu ukázala nástup kreativity a originality před tradičními kanály a repeticí. Za extrémně úspěšný rok vděčíme především několika odvážným klientům, kteří se rozhodli pro nové cesty komunikace. Jedním z nich je i Mercedes-Benz, který většina lidí považuje za konzervativní.
Projekt #24RIDE se stal jedinečnou livestream game show na českém internetu díky unikátnímu technologickému řešení, které dokázalo přenášet živý obraz z jedoucího auta po celých 24 hodin. Kampaň, jež proběhla v partnerství s T-Mobile, zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů, včetně 62 tisíc interakcí a v 69 % cílovou skupinu 25–34 let. Cílem oceněného projektu byla podpora uvedení nové generace vozu třídy Mercedes-Benz A-class na trh a snaha změnit vnímání značky především u mladší generace.