Hudební službu TIDAL, za kterou stojí samotný Jay-Z, zatím u nás ještě moc uživatelů nemá. Ovšem díky exkluzivním releasům se tato situace začíná rapidně měnit k lepšímu. Ještě předtím, než vyšla deska The Life of Pablo Kanyeho Westa, měl TIDAL něco okolo jednoho milonu svých předplatitelů. Avšak právě díky exkluzivitě se počet předplatitelů zvedl o 1,5 milonu, tedy na celkových 2,5 milionu uživatelů.
Stejná situace nastala i pár týdnů zpátky, když Beyoncé neočekávaně vydala své šesté album Lemonade. Tentokrát se počet nových uživatelů služby zvýšil o 1,2 milionu včetně bezplatných zkušebních verzí. Celkový počet přehrání všech tracků na desce se pak aktuálně pohybuje okolo 306 milionů, oproti Apple Music (13 milionů uživatelů) a Spotify (přes 30 milionů) je to sice skoro „nic“, ale taktikou exkluzivních releasů by TIDAL mohl začít postupem času své konkurenci šlapat pěkně na paty. Jakou službu na přehrávání preferujete vy?
Naše review desky Lemonade si můžete přečíst zde.