Tesla nebude konkurovat hudebním službám, potvrdil Elon Musk

Americký vizionář Elon Musk odhalil koncem července nový Tesla Model 3, který lze označit za cenově dostupnější elektromobil. Aktuálně prodávané vozy značky Tesla totiž stojí několik milionů korun (například Alza.cz nabízí Tesla Model S 75D za necelé tři miliony korun), zatímco Tesla Model 3 bude startovat na částce 35 tisíc dolarů (zhruba 900 tisíc korun). Její konkurenceschopnost se tím pádem rapidně zvýší i v našich končinách, kde v prodejích stále jasně dominuje automobilka Škoda Auto.

Elon Musk má s Teslou rozhodně smělé plány a jeho největší překážkou je v současnosti nedostatečná výrobní kapacita. Gigafactory zkrátka nestíhá produkovat takové množství vozů, aby dostatečně uspokojila obrovskou poptávku. Pokud si nyní objednáte Tesla Model 3, můžete na svůj vůz klidně čekat i dva roky. To se logicky řadě zákazníkům nelíbí a své předobjednávky ruší. Musk by rád docílil stavu, kdy by byla Tesla schopna vyrábět 5 tisíc vozů týdně. Kdy se tak stane ale zatím není jasné.

Vozy Tesla jsou bezpochyby etalonem ekologického způsobu cestování. Krom úsporného provozu, vytříbeného designu a skvělých jízdních vlastností ovšem zaujmou i vysokým komfortem. Jedním z klíčových prvků takového komfortu je pochopitelně audiosystém, přesněji řečeno služby, které vůz přímo nabízí. Ve Spojených státech a Kanadě mají řidiči Tesly k dispozici platformu Slacker pro poslech internetového rádia. Vedle ní pak mohou majitelé těchto vozů využít nabídku největší streamovací hudební služby Spotify, za kterou však Tesla platí nemalé prostředky.

Nelze se proto divit zprávě, jež se objevila minulý týden na serveru Electrek, ve které jsme se dozvěděli o připravované službě TTunes neboli Tesla Tunes. Informace o možné hudební platformě vyšla najevo z aktualizace vozu, kde se v části nepřístupné běžným uživatelům nacházela právě položka TTunes, viz přiložený příspěvek z Twitteru. Bohužel, jak se vzápětí ukázalo, nešlo o pravdivé informace, neboť samotný Elon Musk označil TTunes za vtip na svém Twitteru. Alespoň prozatím tak Tesla nehodlá konkurovat již zavedeným hudebním službám.

foto: daily.swarthmore.edu





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli