Sharlota včera konečně po roce práce a vylaďování všech detailů vydala svůj očekávaný videosingl s názvem Marketing. Ten by se zároveň měl stát i pilotní skladbou jejího projektu Sextape, na němž v současné chvíli pracuje. Těšit se na něj můžeme v příštím roce.
Jak už bylo řečeno, samotná realizace vizuálu trvala zhruba jeden rok a vyjádření jeho hlavních protagonistů k průběhu a výsledkům celé akce, tedy samotné Sharloty a již ostříleného režiséra videoklipů Jakuba Stelzera, si můžete přečíst níže:
Sharlota: Všechno trvalo hodně dlouho. Vydávaly se mezitím další a další videoklipy a já měla prostě moc složitý představy o tom, jak by vše mělo vypadat. S finálním výsledkem jsem naprosto spokojená, až mě to dokonce dojalo, když jsem viděla poprvé final klipu. Myslím si, že jsem ušla zase pěkný kus cesty, a že je vidět razantní rozdíl mezi klipy Perníková, Fajn a Marketing. Co se týče textu je to klasická „Šarlotovina“, žádné hluboké sdělení, spíš opět obecná fakta.
Jakub Stelzer: Sharlota je natolik zajímavá, že není třeba kolem ní stavět přehnanou scénu, proto se jednotlivé scény drží při zemi a mají pouze podtrhovat jednotlivá témata. Neonové nápisy a divoké barvy jednotlivých a jedinečných scén zastupují výraznost reklam a reklamních sdělení. Vždyť to je přeci Marketing.
foto: youtube.com