Jsou tomu dva roky, kdy Woodies coby jeden z největších hráčů na poli prodeje hodinek a módních doplňků vstoupil do segmentu streetwear. Nyní celou tuto divizi přenechává síti obchodů Queens, a vrací se k původnímu modelu prodeje hodinek a módních doplňků. Rok 2017 zahájila firma se dvěma smluvními partnery, pro které je v rámci Česka a Slovenska výhradním distributorem – WeWood a Rosefield. Během roku má pak v plánu získat další dodavatele, s nimiž uzavře podobnou smlouvu. To jen tak na okraj.
K transakci se vyjádřil CEO společnosti Woodies, Tomáš Cahlík: „Když jsme se společníky vyhodnocovali naše výsledky z posledních let, shodli jsme se na tom, že v oblasti sneakers a oblečení nejsme ani zdaleka schopni dosáhnout ziskovosti jako v oblasti hodinek a módních doplňků. Zároveň víme, že v oblasti hodinek a doplňků jsme jedním z leaderů trhu a dokážeme ještě několik dalších let růst.“
Na trhu streetwear tak dochází ke konsolidaci a vybíhá na světlo několik velkých hráčů, kteří mají před zbytkem trhu náskok. Jedním z nich je právě Queens, který po akvizici divize Woodies atakuje obrat 200 milionů CZK. Součástí celé transakce je rovněž ostravská prodejna Woodies, která byla otevřena v říjnu 2016 v samém centru Ostravy. My přejeme oběma obchodům mnoho zdaru a spokojených zákazníků.