PUMA představila svou nejnovější dámskou kampaň zaměřenou na nový styl tréninkové obuvi, PUMA Fierce. V čele kampaně, která bude spuštěna 1. dubna 2016, stojí stylová ikona Kylie Jenner, společně s dalšími PUMA ambasadory.
PUMA Fierce je lehká tréninková bota bez tkaniček, byla navržena tak, aby byla univerzální, funkční a spojovala technologii pro trénink s pouličním stylem. Neočekávaný design má polokotníkovou konstrukci s technickými překryvy, podpůrnou stélku a podešev s ohebnými drážkami umožňujícími rychlý a dynamický pohyb do všech stran. Tento styl vás nejen přenese na trénink i z něj, ale také posune váš vzhled na vyšší úroveň.
„Věnujeme pozornost ženám a soustředíme se na to, co je za jejich úspěchem. Představení Fierce je zatím poslední v řadě inovací na podporu dámských tréninků,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel značky a marketingu PUMA, a dodal: „Kylie Jenner představuje mladou a světlou budoucnost módy a tréninků pro ženy a my jsme rádi, že se stala tváří této kampaně.“
PUMA Fierce budou od 1. dubna k dispozici ve čtyřech barvách po celém světě a v průběhu roku 2016 přibudou další barvy. Cena bot Fierce je 2 699 Kč a k dostání budou na Puma.com.
Více informací o Fierce najdete na Puma.com. Pro účast ve výzvě Fierce sledujte oficiální účet na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Snapchatu @puma.