Nová písnička kapely POST-IT s názvem Ragnarok je další novinkou po jejich pětileté odmlce, kdy se zpěvák Czenda vrátil z kapely Support Lesbiens (cena Anděl za album K.I.D.), a loni vydaném úspěšném singlu Opět sami. Kapela v něm apeluje na vztah mezi člověkem, přírodou a světem, ve kterém žijeme.
Comeback POST-IT odstartovali na konci roku 2017, kdy se na scénu vrátili tradičním prosincovým koncertem s podtitulem Vrací nás to zpět. O rok později na něj navázali narozeninovým koncertem mapujícím 20 let jejich existence. Na stávající diskografii IDEÁL, SEKTOR 10 a POST-I-NOOR chtějí po 10 letech navázat novým EP, k němuž budou postupně vydávat jednotlivé singly.
Úcta
Ragnarok je singl na ekologické téma, který vznikl v součinnosti s organizací Děti Země bojující za ochranu životního prostředí a přírody. Její předseda, český přírodovědec a aktivista v oblasti životního prostředí Miroslav Patrik k tomu říká:
Mějte na paměti, že planeta Země je naším jediným domovem, takže si zaslouží naši ochranu a úctu.
Za aktuálním textem písničky Ragnarok stojí opět frontman Czenda, který vysvětluje, proč zrovna tenhle netypický název:
Ragnarok je v severské mytologii označení pro konec světa. A tenhle song je o tomhle tématu. O otázce ekologie, změnách klimatu, působení člověka na naši matičku Zemi. My už to máme za pár, ale naše děti a další generace nás asi jednou budou proklínat. Neveselá píseň o smutném tématu.
Měsíční krajina
Song vznikal tři měsíce. Na zvuku se podílel jako producent Pavel „Paya“ Bureš (Lemonade Joe), kterého přizvali do klipu. O finální master se postaral Amák z Golden HIVE Studios. Klip kapela vytvořila ve vlastní režii. Videoklip natáčeli na různých lokacích např. v Mostecké pánvi, na letišti v Aeroklubu Mladá Boleslav atd.
„Ragnarok je vlastně ekosong, ve kterém chceme upozornit na lidmi zdevastované prostředí, které po jejich zásahu mohou vypadat jako měsíční krajina, bez známek života. Velký dík patří našemu kamarádovi Honzovi „Kořenovi“ Kořínkovi, který nám pomohl domluvit návštěvu v hangáru Aeroklubu Mladá Boleslav, kde jsme měli volný přístup do kokpitu letadla,“ dodává bubeník Bekouš.