Marilyn Manson možná vypadá trochu jako velikonoční vajíčko, které máte právě na stole. Minimálně jako kraslice u těch z vás, kteří slaví Velikonoce se třemi šestkami. A možná právě proto si ho vybral kreativní ředitel módního domu Saint Laurent Paris Hedi Slimane jako tvář pro některou z nadcházejících reklamních kampaní.
Aspoň tak o tom na sociálních sítích v pátek informoval šéfredaktor magazínu SCENE Peter Davis nebo i fashion redaktor Nicola Formichetti. Uvidíme, co je na tom skutečně pravdy. Nemuselo by to však být nic překvapivého. Co Hedi Slimane nastoupil na svůj post, nastalo mnoho změn. Už jen ta zásadní, kdy z ikonického YSL (Yves Saint Laurent) zmizelo křestní jméno zbožňovaného návrháře, jehož značka se stala symbolem kreativity a luxusu. Manson by navíc nebyl prvním muzikantem spolupracujícím s Hedim. Na vizuálech k poslední kolekci se objevil zpěvák Beck.
Temnota, špína, připomínka devadesátek. Co si o tom myslíte, mohl by být Marilyn Manson tváří tak ikonické značky? Naposledy pobavil v poslední sérii seriálu Californication. Tam to celkem stálo za to. Uspěje i v módní branži?