Když na začátku léta celebrity a influenceři odstartovali kampaň k charitativnímu projektu Neboj se říct, asi jen málokdo by tušil, jakých úspěchů kampaň dosáhne. Ústřední píseň k celému projektu má na YouTube už více než půl milionu zhlédnutí a další stále přibývají.
Otevřený dialog
Mluvit o svých problémech, nedusit trable v sobě a svěřit se dřív, než se stane tragédie. To je hlavním cílem projektu Neboj se říct, který cílí zejména na mladé lidi. Sekundárním cílem jsou rodiče.
Podporu tomuto projektu okamžitě vyslovila řada známých tváří i Youtuberů, kterým není lhostejný stále se zvyšující počet útěků z domova, sebevražd či šikany mezi mladými lidmi. Otevřený dialog hlavně mezi nejbližšími je to, o co tady běží.
Důležité je problémy řešit
Projekt byl spuštěn v červnu tohoto roku a už si připsal celou řadu konkrétních případů, kdy byla podána pomyslná pomocná ruka. Na problémy totiž není třeba pouze upozorňovat, ale hlavně je řešit.
Jedním ze základních stavebních kamenů projektu byl videoklip Neboj se říct, na kterém se podíleli mladí zpěváci a influenceři Tom Sean, Mína, Eso a Dominika Myslivcová. Jejich song má oslovovat primárně mladé lidi, a to se mu daří skvěle.