My Dear Clothing představuje limitovanou letní kolekci

Oblíbená česká streetwearová značka My Dear Clothing, za kterou stojí návrhář Zbyněk Štandera, přichází s letními novinkami. Kolekce Summer 18 bude na rozdíl od předchozího jarního počinu určená jen mužům. Tentokrát si na své ale přijdou i pánové ve zralejším věku, kteří se drží „forever young stylu“. Release proběhne online v neděli 12. srpna od 20 hodin na webu e-shopu Footshop.cz.

Větší zodpovědnost

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera. Zpočátku zde fungoval i showroom spojený s tetovacím salónem a barem. Dnes tu sídlí label Million+. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera.

V roce 2016 se ke Zbyňkovi přidal stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. Kluci si společně prošli nespoutaným obdobím jedné velké party, které v nich už napořád zanechalo jistou dávku „grázlovství“. Právě to se výrazně podepsalo na rukopisu My Dear Clothing. Dnes už je ale okolnosti donutily postavit se k životu seriózněji a pracovat na sobě i značce s větší zodpovědností.

Osobní rozvoj

„Skrz značku My Dear Clothing se v lidech snažíme podporovat jejich osobní rozvoj. Chceme dokázat, že se není potřeba podřizovat se zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů. Snažíme se ukázat, že není nutné být s každým za dobře. Nejdůležitější je být za dobře sám se sebou. Tyhle hodnoty se hodně odrážejí na naší aktuální tvorbě,“ přibližuje poslání značky Zbyněk.

My Dear Clothing v současnosti patří k jedné z nejprogresivnějších a nejhlasitějších českých módních značek. Z produktů, které se vyrábí výhradně v České republice, je totiž doslova cítit dravost, láska k nadčasovému designu a touha nepřestávat lovit nová dobrodružství, kterou Zbyněk s Markem naplňují častými cestami do zahraničí, kde hledají inspiraci pro další tvorbu. Jasně o tom hovoří i nová kolekce, která je určená všem mužům s věčným mládím v duši.

Co najdete v nové kolekci

Nová kolekce obsahuje dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. Součástí kolekce je originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. Všechny produkty z kolekce Summer 18 jsou tentokrát ve velice limitovaném počtu, takže se rozhodně vyplatí s koupí neotálet.

Další kolekce spatří světlo světa až v říjnu. Půjde o dílo, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, jenž se stal vítězem soutěže Art of Hunt, kterou má na svědomí značka Jägermeister.





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli