Průzkum společnosti MasterCard se zaměřil na nákup oblečení, obuvi a módních doplňků
Společnost MasterCard zveřejňuje výsledky průzkumu, který odhalil nákupní zvyklosti Čechů v segmentu oblečení a módních doplňků. Průzkum ukazuje, že více než polovina lidí nakupuje podle aktuálních módních trendů, a že Češi s oblibou využívají akčních nabídek a soutěží.
Výsledky lokálního průzkumu společnosti MasterCard ukazují, kolik Češi za nákup oblečení, bot a módních doplňků utratí. Více než dvě třetiny Čechů (69%) za toto zboží v obchodě nechá v průměru do tisíce korun za měsíc. Přesně čtvrtina respondentů je ochotna za nejnovější módní hity zaplatit do 2 000 korun měsíčně. Pouze jedno procento lidí neváhá do módy investovat každý měsíc více než tři tisíce korun.
Třetina dotazovaných (32%) si minimálně jednou za měsíc udělá nákupem oblečení radost. Zároveň více než polovina Čechů (53%) nakupuje oděvy a obuv s ohledem na aktuální trendy blížící se módní sezóny.
Jedinečnou příležitost, jak si doplnit šatník exkluzivním oblečením a doplňky, a zároveň získat mimořádné výhody, nabízí MasterCard držitelům karet MasterCard a Maestro díky svému věrnostnímu programu Priceless Specials. „Celý program je unikátní tím, že zákazník při placení kartou MasterCard získává v partnerských obchodech slevy, a navíc u sebe nemusí nosit další věrnostní kartičku. Registrovaní členové programu mají také možnost vyhrát splnění svého snu,“ říká Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard, „jako v případě nedávno ukončené speciální akce ve spolupráci s Orsay.“
Zákazníci oblíbeného dámského obchodu s oděvy Orsay se mohli přihlásit do soutěže „Víkend v Londýně s Orsay“, která proběhla letos v říjnu a listopadu. Každý majitel platební karty MasterCard nebo Maestro zaregistrovaný v programu Priceless Specials získal zpět 2 % z ceny každého nákupu oblečení v obchodech Orsay v celé České republice. Zároveň byl zařazen do slosování o pobyt v Londýně, kde si kromě nákupu se stylistou mohl užít večeři ve známé trendy restauraci i fotografování na londýnských ikonických místech. Čekalo na něj i speciální překvapení. Na webu Specials.cz stačilo napsat, proč právě on/ona má vyhrát výlet do Londýna.
A jak se o pobytu v Londýně dozvěděla šťastná výherkyně, která si s sebou jako překvapení mohla vzít i svoji maminku, se můžete podívat v následujícím videu:
Rádi překvapujeme členy Priceless Specials. Jak byste reagovali vy, kdyby zavolal Leoš Mareš a řekl vám, že vyhráváte luxusní shopping víkend v Londýně?
Posted by MasterCard on Monday, December 14, 2015