Jägermeister přichází s novým zajímavým projektem. Napříč Českou republikou oslovila vybrané barmany z prestižních barů ke společnému projektu. Manifest Contest, který navazuje na superprémiový Jägermeister Manifest, celkem oslovil dvacet barmanů, které může veřejnost znát z míst jako bar Grandhotelu Pupp v Karlových Varech, pražský Anonymous a Crystal Gardens nebo Modrá Myš v Ostravě. Cílem soutěže je propojit přední mixologisty u nás a také představení superprémiového hořkobylinného likéru Manifest. Po dobu konání soutěže jsou barmani odměňováni sofistikovaným systémem odměn. Tři nejlepší pojedou zažít barmanskou scénu v Berlíně a podívají se také přímo do výroby v německém Wolfenbüttelu. Ve hře jsou také zajímavé finanční odměny za nejlepší signature drinky nebo perfect serve.
„Cílem projektu je vytvořit komunitu nadšených barmanů z pro nás atraktivních podniků a s jejich pomocí vytvořit kolem superprémiové řady Jägermeister MANIFEST svět, kterým začneme kolem této novinky budovat kredibilní povědomí,“ řekl Jakub Kozubík, který projekt za Mast Jägermeister řídí.
„Podařilo se nám dát dohromady přední bartendry z tuzemských trendsetting barů a podniků, které jsme zasvětili do světa řady MANIFEST na dvou edukačních eventech v Praze a Brně, kde se většina z nich potkala. Tam jsme jim představili značku, její nový koncept, a odstartovali tak i celý contest. Jsme rádi, že se podařilo zapojit mladá a progresivní jména barmanské scény, které Manifest baví. Způsob, jakým to zatím pojali, je nad naše očekávání, a to jsme zatím jenom v půlce celé aktivity,“ vysvětlil šéf projektu.
Soutěž spočívá v propracovaném systému odměn, který je postavený na třech pilířích. Ten s největší váhou stojí na kreativitě a samotném barmanském přístupu účastníků, kde v průběhu dvouměsíčního bloku připravuje každý z nich perfect serve a signature drink, kdy oba mají posunout doporučené servírování, kterým je aktuálně panák v pokojové teplotě.
Mimo jiné se do celkového hodnocení započítává i aktivita soutěžících a podniků, ve kterých pracují, na sociálních sítích a v neposlední řadě jde i o počet lahví Manifest, které se jim povede prodat v průběhu března a dubna. „Perfect serve a signature drink kontrolujeme osobně v podniku každého barmana, kdy se hodnotí několik parametrů od chuti a receptury po techniku přípravy. Na sociálních sítích sledujeme označení našich profilů a hashtagy #manifestcontest a #manifest,“ dodal Jakub Kozubík.
Foto: Jägermeister
Na konci celé soutěže zůstanou tři finalisté z obou regionů ČR (západ a východ), kteří se utkají o post celkového vítěze, resp. tři nejlepší. Ti vyhrají trip do Německa, kde zažijí Jägermeister svět z trochu jiného úhlu, což jim pomůže dovědět se víc nejen o značce Jägermeister, ale i o tom, jak funguje barmanská scéna v zemi původu tohoto nejprodávanějšího bylinného likéru na světě. To jim může pomoct a inspirovat je v jejich barmanské kariéře.
MANIFEST je to nejlepší z Wolfenbüttelu. První superprémiový Jägermeister, který představuje zcela novou kategorii luxusních lihovin. Definovaný intenzivní chutí tří nejdražších bylin světa. Šafránu, kardamomu a vanilky. Zrající také v malých sudech z německého dubu. Posílený dvaapůlkrát větším objemem bylinné směsi oproti základnímu spiritusu. Pětkrát macerovaný, hluboce dřevitý a dokonale hořký meisterštyk německé preciznosti s typickými tóny stařených rumů. Objevuj MANIFEST ZRALOSTI A INTENZIVNÍ CHUTI.