Olympijské hry se blíží. Už ani 500 dnů nás nedělí od chvíle, kdy na Olympijském stadionu v Tokiu zavlaje vlajka s pěti kruhy. Televizní stanice Eurosport při té příležitosti představila své logo pro tuto událost.
Tvůrčí centrum Eurosportu hledalo při návrhu loga cestu, která by propojila západní kulturu s východní a zároveň mohla přinášet příběhy všech sportů. Inspiraci našla v manze – originálním japonském komiksu zaměřeném na dospělé i děti.
Našlápnutý program
„Zavázali jsme se, že nabídneme zážitky z her v takovém měřítku jako nikdy v minulosti. Budeme smělí a zapojíme více lidí na více obrazovkách, nabídneme každou minutu, každý sport a každého sportovce her,“ říká JB Perrette, prezident a výkonný ředitel Discovery International.
„Chtěli jsme, aby naše logo Tokio 2020 bylo jedinečným symbolem, který bude zahrnovat a respektovat japonskou kulturu, a aby se zároveň stalo okamžitě rozpoznatelným a rezonovalo s miliony lidí, kteří budou sledovat hry napříč Evropou,“ dodává George Aivazoglou, viceprezident Eurosportu pro marketing.
Perun a Dave
Během příštích 18 měsíců bude nové logo podporovat marketingovou kampaň Eurosportu směřující k Tokiu 2020. Zahajovací ceremoniál Letních olympijských her v Tokiu 2020 se uskuteční v pátek 24. července a hry budou pokračovat až do 9. srpna.
Mimo jiné nás tam pojedou reprezentovat volejbalisté Ondřej Perušič a David Schweiner, kterým se říká Perun a Dave. Rozhovor s nimi najdete níže.