Francouzská módní značka Lacoste představila limitovanou edici polokošilí, na kterých nahradila symbol ikonického krokodýla. Místo něj použila loga ohrožených druhů zvířat, která mají symbolizovat iniciativu k ochraně přírody. Lacoste své logo změnilo za 85 let působení na trhu vůbec poprvé.
Proslulý pařížský brand tento krok učinil v rámci spolupráce s Mezinárodním svazem ochrany přírody a francouzskou mediální agenturou BETC pod hlavičkou projektu Save Our Species. Společně se tak podílely na uvedení deseti modelů polokošilí, na kterých jsou místo tradičního krokodýla vyobrazena ohrožená zvířata.
Na limitovaných modelech se tak v tradičním zeleném zpracování objevily druhy jako saola, kondor kalifornský, gibon černochocholatý, kakapo soví, nosorožec jávský, lemur severní, batagur bengálský, sviňucha kalifornská, tygr sumaterský či leguán z ostrova Anegada. Každá varianta polokošile byla navíc dostupná pouze v tolika kusech, kolik zvířat příslušného druhu v přírodě zbývá. Dohromady se jednalo o 1 775 kusů.
O speciální varianty minimalisticky provedených polokošilí byl takový zájem, že se za pár dní všechny vyprodaly, a to za cenu okolo 150 eur (cca 3 800 korun). Výtěžek má následně putovat na boj za záchranu volně žijících živočichů v přírodě.
Co je teď in místo zásnubních prstenů? Zásnubní piercingy!
Nejkrásnější fitness proměny, které vás donutí zamakat
foto: lacoste.com