Je CD mrtvým médiem? Americká síť Best Buy ukončuje prodej klasických nosičů

Fyzické nosiče s hudbou jsou kritiky již řadu let označovány za přežitek, ale médium prozatím úspěšně odolávalo. I ve světě ovládaném streamovacími službami a obecně digitální hudbou se pořád najde dostatek fanoušků, kteří na reálnou kopii jejich oblíbené desky prostě nedají dopustit. Blíží se velká změna?

Vedení obchodního řetězce nejen se spotřební elektronikou Best Buy, který má ve Státech aktuálně přes 1 000 poboček, oznámilo, že od 1. července letošního roku již nebude nabízet fyzické hudební nosiče. Agentura Billboard uvádí, že prodej CD se během roku 2017 snížil o 18, 5 %, což je číslo poměrně vysoké. Streamovací platformy jako Spotify nebo Apple Music zažívají pré, ohledně kompenzace se tedy není příliš čemu divit.

A co hůř, další americká gigantická obchodní síť Target, by tento trend měla možná brzy následovat. Svým dodavatelům aktuálně nabídla změnu smluvních podmínek a čeká na vyjádření. Uvidíme, jak tahle záležitost dopadne.

Jaký názor máte na klasické CD nosiče vy? Nedáte na ně dopustit, nebo je už berete pouze jako sběratelský předmět?

foto: hiphop-n-more.com





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli