Švédská malosériová automobilka Koenigsegg se vždy ve světě supersportovních vozů pyšnila těmi nejvzácnějšími a nejunikátnějšími kousky, které dokázaly i na nějakou dobu vyřadit Bugatti Veyron z příčky nejrychlejšího auta na světě. Vlastnit samotné Koenigsegg už samo o sobě znamená vlastnit něco výjimečného, což automobilka moc dobře ví a podtrhuje to ještě zákaznickou konfigurací vozu, která vám umožňuje vybavit si auto vším, na co si jen vzpomenete.
Jednu z takových povedených ukázek momentálně předvedl samotný pracovník automobilky Koenigsegg, jenž světu představil čistě karbonovou edici nového modelu Regera bez jakéhokoliv laku. Na nejnovějším modelu Regera v karbonové edici tedy nenajdete žádný náznak jakéhokoliv laku, čímž ukazuje svou výjimečnost (jakoby nestačil samotný model sám o sobě). Dokonce i kola jsou vyrobena pouze z karbonových vláken. Celý design doplňují pouze dva lesklé pruhy sahající od kapoty až po zadní spoiler. Interiér obsahuje také spoustu karbonových prvků, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.
Pod kapotou Koenigsegg Regera najdete vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby, kterému dopomáhají celkem tři výkonné elektromotory. Celý komplex pak dává dohromady přes 1119 kW. Klasická verze Regery se prodává za necelých 53 milionů korun, karbonová verze svou cenu zatím nikde uvedenou nemá.
foto: hiconsumption.com