Asi každý, kdo má sociální sítě, by tam chtěl mít co nejvíc fanoušků. Liky a srdíčka jsou novodobé drogy. Na internetu se to hemží návody, jak co nejvíc followerů získat – sledujte algoritmy svého účtu, sjednoťte svůj feed, pište smysluplné hashtagy…
Mají to zapotřebí?
Víte ale, co je mnohem jednodušší? Sledující si koupit. Zaplatíte pár dolarů a hned můžete mít o desítky followerů na účtu víc. A jak víme, víc je víc a víc prodává. Ví to i celebrity, kterým známé značky za promo na sociální síti platí horentní sumy. Stačí se vyfotit s kelímkem krému a desetitisíce dolarů se hrnou na konto. Ani slavní se neštítí falešných fanoušků z Indie. Kdo jich má na sociálních sítí nejvíc?
Na prvním místě se umístil německý fotbalista Toni Kroos, jehož účty na sociálních sítích vyplňují falešní fanoušci z 51 procent. Za ním skončila slavná moderátorka Ellen DeGeneres s 49 procenty.
Překvapili nás třeba americká celebritka Kourtney Kardashian, zpěvačka Taylor Swift, fotbalista Neymar a zpěvačka Ariana Grande, ti všichni mají 46 procent fake fans. Mají to zapotřebí? Celou tabulku podvodníků najdete ZDE.