Spolu se slavnostním zahájením hokejového MS v Bratislavě přihrál Jägermeister do světa sérii klipů s hokejovou tematikou posunutou z mainstreamového hřiště do prostředí, v němž se hokejové odkazy prolínají s party, módou, artem a ulicí. Jägermeister ve své historicky první české TV produkci boří klišé zakořeněná ve sportovním marketingu.
Parta lidí na ledě
„Spojení Jägermeisteru s ledovou namražeností je všem lovcům známé, ale Jägermeister není tradičním partnerem hokeje, proto jsme oslovili agenturu Concept One, abychom společně nalezli cestu k fanouškům hokeje a přitom zůstali věrní našim hodnotám, naší DNA,” říká brand manažerka značky Jägermeister Pavlína Valko.
Vymyslet nový pohled na věc byl úkol pro agenturu Concept One, která v čele s kreativním ředitelem Peterem Tarbajovským předělala tradiční mistrovství na Meistrovství, ze kterýho mrazí. V klipu sice uvidíte vše, co k hokeji patří, tedy dresy, stadion, hráče i fanoušky, ale do všeho se nějakým způsobem obtiskl svět Jägermeisteru, ve kterém nejde o soupeření, vítězení a fandění, jako spíše o záměr si to společně užít. Výsledek působí, jako když se parta mladých lidí dostane na led a udělá si tam vlastní hokejový večírek.
Měsíce příprav
Volba filmového zpracování padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, který v minulosti natáčel klipy pro Rytmuse nebo Majka Spirita. Na scéně se mihnou hráči v cool kostýmech od stylisty Jakuba Eliáše, fanoušci pařící na ochozech a nechybí ani rozhodčí ztělesněná tajemnou Asiatkou, která kvůli natáčení přiletěla z Kanady. Brankáře si zahrál hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejové Sparty a Slavie s pěti starty v reprezentaci do sedmnácti let.
Natáčení předcházely tři měsíce příprav. Během procesu se měnila lokace z Kasáren Karlín na krasobruslařskou halu Hasa v pražských Vršovicích. „Nechtěli jsme klasickou hokejovou halu s vysokými stropy, v níž by se nedala vytvořit autentická atmosféra party na ledu,” vysvětluje projektová manažerka Tamara Kučerová z agentury Concept One.
Samotné natáčení trvalo od šesti večer do šesti ráno a mimo štáb a hlavní představitele se ho zúčastnilo osmdesát komparzistů. Color gradingu, neboli barvení filmu, se ujali experti z newyorského postprodukčního studia Company3, kteří se podíleli na připravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker nebo na remaku Lvího krále.
Filmový spot bude provázet hokejové diváky v televizi i na internetu po celou dobu konání mistrovství světa v hokeji 2019 od 10. do 26. května.