Kavárenský řetězec Starbucks určitě není třeba nijak zvlášť představovat. Tato franšíza původně vznikla v americkém státu Seattle už v roce 1971. Do dnešního dne otevřeli po celém světě více než 28 tisíc poboček a jejich kávu si můžeme několik let vychutnávat i my v České republice.
Káva Starbucks samozřejmě není nijak špatná, z její značky se ovšem tak trochu stal symbol lehce dostupného luxusu, a to se v době, kdy jsou sociální sítě na svém vrcholu zvlášť hodí. Značka samotná si to samozřejmě moc dobře uvědomuje a hipsterům po celém světě se snaží stále znovu a znovu zavděčit.
To se aktuálně povedlo vedení korejské divize Starbucks, když do prodeje uvedli několik nových limitovaných příchutí kávy. Jedná se například o frappuccinno s chutí Avocado Blended, které tam bylo jednou uvedeno již před třemi lety. Tento kávový nápoj je podáván v kelímku s tmavě zeleným okrajem, jehož úlohou je připomínat právě avokádovou příchuť. Nahoře najdou korejští zákazníci ještě čokoládovou podobu příslovečné třešničky na dortu, tedy pardon, na kávě. Prostě nenajdete víc hipster věc, než je avokádo, a Korejci se toho dobře chytili. Nabídka pak pokračuje třeba s ananasovým nápojem s trendy názvem Cool Pineapple Fizzio.