V nové kampani Converse ženy definují, co pro ně znamená být ženami

Converse

Po celá desetiletí je Converse vypravěčem pravdivých příběhů jejich nositelů. Pro toto jaro navrhly designérky značky kolekci s názvem Love The Progress oslavující lásku, jednotu a pospolitost.

Osobnosti

Dámská kolekce byla inspirací poslední kampaně All The Stories Are True, která dává ženám prostor definovat své ženství vlastními slovy. Converse odhaluje neuvěřitelné příběhy dívek všech věkových kategorií, které jdou svou vlastní cestou a redefinují, co pro mě znamená být dnes dívkou, a tak inspirují další a další.

All The Stories Are True je digitální kampaň Converse zaměřená na pravdivé příběhy lidí, u kterých nechyběly Chuck Taylor All Star tenisky. Neuvěřitelné události, které se staly v minulosti i současnosti, jsou s Chucky a jejich nositeli spojeny po desetiletí.

Dnes startuje nová digitální kampaň, která zahrnuje definice dívky vytvořené herečkou a aktivistkou Millie Bobby Brown, první baletkou v hidžábu na světě Stephanie Kurlow, instruktorkou sebeobrany Qin Yungquan, nonkonformní hudebnicí Naomi Preizler a expertkou v oblasti tech Kasiou Gola. Každá z těchto inspirativních žen napsala vlastní definici přímo na plátno ikonických tenisek Converse Chuck 70.

Jaké jsou podle nich definice dívek?

  • Millie Bobby Brown, herečka a aktivistka, Anglie – “GIRL is powerful”
  • Stephanie Kurlow, první baletka v hidžábu, Austrálie “GIRL is influential and a risk taker’
  • Qin Yungquan, instruktorka sebeobrany, Singapur – “GIRL is a warrior”
  • Naomi Preizler, nonkonformní hudebnice, Argentina – “GIRL is to be human”
  • Kasia Gola, expertka v oblasti tech, Polsko – “GIRL is disciplined, works hard and achieves”

 Love The Progress

Kolekce Love The Progress se inspiruje ženami z minulosti i současnosti vyšlapujících cestu dalším generacím. Je stejně tak edgy jako ženská, stojí na potiscích, psaných vzkazech a symbolické barevnosti, které ženy povzbuzují k tomu, aby se vymezily svým vlastním, osobitým způsobem.

Edice Love The Progress byla navržena designérkami v Converse a propaguje sílu lásky, jednoty a pospolitosti. Hlavním nápisem na nových Chuckách je Keep Loving, Keep fighting, který vyjadřuje podporu boji za rovnost a víru v lásku jeden k druhému, která vítězí nad strachem.

Soutěž

Nové tenisky od Converse můžete také vyhrát díky akci konající se v Centru Chodov na Converse prodejně. Zákazníci budou mít ode dneška do 8. 3., kdy je Mezinárodního dne žen, možnost psát na pohlednice vlastní definice dívky/ženy, a tak se zúčastnit soutěže o tenisky. Hashtag kampaně je #InMyConverse.





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli