Nová kampaň Taste the Feeling využívá univerzální příběhy a momenty z každodenního života k oslovení zákazníků na celém světě. Značka Coca-Cola si tedy pro své zákazníky připravila i novou hymnu a znělku, na které se podíleli úspěšní hudebníci a producenti. Součástí kampaně bude také nová interaktivní digitální aplikace s možnosti sdílení.
„Taste the Feeling“ je slogan nové globální marketingové kampaně Coca-Cola, která poprvé v historii společnosti zastřešuje všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednou ikonickou značkou ve společné globální kreativní kampani. Jedná se o první a zároveň nový slogan značky od představení „Open Happiness“ před sedmi lety v roce 2009.
Celá kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola, které obsahují rukopisné logo, červený kruh a ikonickou skleněnou láhev. Všechny složky pak propojují produkt se skutečnými a autentickými okamžiky. Červený kruh Coca-Cola s rukopisným bílým nápisem bude nově plochý a nebude zobrazován v 3D. Jedná se o moderní zobrazení klasického aspektu značky, které je výrazné, jednoduché a ikonické.
Venkovní kampaň „Taste the Feeling“ bude v mnoha ohledech stejná a na první pohled dosti povědomá, přesto však svým ztvárněním mnohé překvapí. Samotný koncept vychází z pěti principů: zážitky s nápojem Coca-Cola, pití nápoje, samotný produkt, souměrnost a červený kruh. Konzistentním prvkem je pak láhev v ústřední roli.
Dalším důležitým aspektem celé kampaně budou fotografie, které vytvořili známí módní fotografové Guy Aroch a Nacho Ricci. Obsahem fotografií jsou lidé z celého světa vychutnávající si ledově vychlazený nápoj Coca-Cola v mnoha různých každodenních situacích, o samotě, ve skupinách či v párech. Fotografie se snaží zachytit pouliční styl módy.
Jak jsme zmínili na začátku, v rámci kampaně představí značka Coca-Cola i zcela novou hymnu a znělku. Na vytvoření hymny spolupracovala Coca-Cola s kreativním hudebním partnerem Music Dealers, kdy byli vybráni tři nezávislí mladí umělci, aby tuto hymnu napsali – Scotta Fritz, Jeremy Bircher a Josh Jones. Hlas, který v hymně uslyšíme, patří Conradu Sewellovi, písničkáři a zpěvákovi narozenému v Londýně, ale vyrůstajícímu v Austrálii.
Skladba obsahuje zvukový motiv inspirovaný tím, jak zní vychutnávání si nápoje Coca-Cola – otevření láhve, zasyčení a osvěžení. Tato nová znělka nahradí pět not z „Open Happiness“ a bude se objevovat během celé kampaně i ve všech nových televizních reklamách. Kromě spolupráce se zpěvákem Conradem Sewellem spolupracovala Coca-Cola i se známým producentem Aviciim, díky kterému vznikla také speciální verze hymny „Taste the Feeling“ inspirovaná elektronickou hudbou. Tato verze písně bude sloužit jako soundtrack k interaktivní digitální aplikaci.