Kdo by neznal ikonu mezi nealkoholickými nápoji, kterou si oblíbily miliony lidí na celém světě pro její nezaměnitelnou chuť? A právě tato ikona založená na tradici přichází s novým designem, který sjednocuje všechny její varianty pod jednu značku. Coca-Cola, Coca-Cola Zero a Coca-Cola light tak nově figurují pod jednou značkou Coca-Cola představenou ve třech variantách. Součástí proměny je také nový design obalů, kde se hlavním motivem stal ikonický červený disk s bílým nápisem na různých barevných podkladech, podle kterých poznáme, která varianta se v lahvi či plechovce ukrývá.
Pro všechny, kteří milují bezcukernou variantu, přináší značka další obrovskou novinku v podobě Coca-Coly zero cukru zero kalorií s novou vylepšenou chutí Coca-Coly bez cukru. Ta se ještě více blíží originálu, ovšem bez cukru a bez kalorií. Na novinku upozorňuje televizní spot Kouzelník.
Coca-Cola navíc uzavřela partnerství s českou lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou, která je naprosto ideálním ztělesněním nového směřování značky. Nejen svou dravostí a entuziasmem, ale hlavně tím, že bezchybně ovládá více sportovních disciplín. V současné době Ester již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola, na které se jako výtvarník vyřádil její bratr Jonáš Ledecký.
Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.