American Apparel se opět dostal do křížku s ASA (Advertising Standards Authority). Tato kontroverzní značka oblíbená hipstery z celého světa se stále snaží posouvat hranice, ale marně. Místo toho má na kontě další „ban„.
Konflikt z tohoto týdne se týká dvou vizuálů, které pobouřily nejednoho spotřebitele. Na jednom je modelka vyfocená v trikotu a nadkolenkách pouze od rozkroku dolů. V tom druhém má na sobě slečna pouze objemný svetr a lenivě polehává s nahýma nohama vzhůru. Problémoví spotřebitelé mají dojem, že takové vyobrazení je urážející pro samotné modelky.
Není to však poprvé, kdy American Apparel čelí žalobám a následným stažením celé kampaně. V loňském roce byl obviněn z nabádání k sexu nezletilé a prezentaci modelek vykořisťovatelským způsobem.
V tuto chvíli jsou aktuální reklamy označeny jako „zjevně sexuální“, ASA se rozhodla je zakázat, pokud poběží v současné podobě. Otázkou je: Umí to American Apparel i jinak? Byl by to pořád American Apparel?