Produktová designérka Anna Marešová se na podzim chystá obohatit rodinu intimních pomůcek pro ženy Whoop·de·doo o menstruační kalíšek. Boří tak další tabu ženské intimity, tentokrát týkající se menstruace. „Bude červený. Je to tedy první kalíšek, který přiznává barvu,“ říká designérka. Proto se rozhodla spustit předprodej kalíšku na platformě Hithit již nyní.
Dlouho očekávaný designový menstruační kalíšek rozšíří dosavadní portfolio značky Whoop·de·doo. Ženám slibuje funkční, komfortní a udržitelnou alternativu k jednorázovým menstruačním pomůckám. Představení kalíšku proběhne na podzim tohoto roku, zájemkyně si ho však mohou zakoupitv předprodeji už nyní prostřednictvím právě probíhající crowdfundingové kampaně na Hithit.cz. Zájemci mohou značku podpořit i jinak. Mezi odměnami je například i jízda tramvají T3 Coupé i s její autorkou.
Anna Marešová na sociálních sítích představila prototyp a prozradila unikátní tvara červenou barvu kalíšku. Posledním krokem před spuštěním výroby je zhotovení formy, která však vyžaduje vysokou investici. Proto se designérka rozhodla oslovit komunitu okolo značky a potřebných 445 000 Kč na výrobu formy získat cestou předprodeje kalíšků na crowdfundingové platformě Hithit.
„Když člověk vyrábí produkt, je to velká investice. Místo abych sháněla investory, raději nabídnu menstruační kalíšek v předprodeji zákazníkům a fanouškům značky,“ vysvětluje Anna Marešová.
Při vývoji menstruačního kalíšku designérka kladla nejen na jeho vzhled, ale i na jeho funkčnost a komfort při nošení. „Během rešerše a vývoje Whoop·de·doo kalíšku jsem zjistila, že konkurenční produkty mají hodně dobrých vlastností, ale také velké množství nedostatků. Mým cílem bylo vtisknout jednomu produktu ty dobré vlastnosti a mouchy vychytat. Menstruační kalíšek nabízí řešení, které je šetrné jak k ženskému tělu, tak i k životnímu prostředí, což je pro značku Whoop·de·doo, ale i pro mne osobně, velmi důležité,“ dodává designérka Anna Marešová.
Kalíšek Whoop·de·doo prošel intenzivním testováním, které bylo svěřeno ženám z blízkého okolí Anny Marešové, například stand–up komičce Adéle Elbel, herečce Petře Nesvačilové, violoncellistce Terezii Kovalové, burleskní umělkyni Terézii Bělčákové, aka Miss Cool Cat nebo zpěvačce a kmotře Whoop·de·doo Tonye Graves. Prototypy otestovala také gynekoložka Petra Vrzáčková, se kterou designérka konzultovala produktové detaily při vývoji Venušiných kuliček.
„Značka Whoop·de·doo není jen o erotice, vnímá ženu jako celek. Je o jejích emocích, těle, cyklech, intimním zdraví a sebevědomí. Není jen o sexu, věnuje se i těm méně atraktivním tématům,“ říká o své značce Anna Marešová.