Štastná sedmička připadla v našem seriálu značce, která vznikla před 8 lety, ale za její krátké působení na scéně se vypracovala velmi rychle mezi velké hráče. Možná to bylo i díky svým temným, někdy až satanistickým designům. Black Scale.
Vše začalo v roce 2007, když se Michael Yabut přezdívaný „Mega“ a Alfred De Tagle rozhodli skončit s jejich prací a založit si vlastní label. Jejich předchozí zaměstnání ale nebyl ledajaké, oba prodávali v obchodě HUF v San Francisku, kde se naučili vše od prodeje, přes produkci, až po distribuci. Všechny tyto znalosti začali využívat hned od začátku.
Záměr bylo vytvářet limitované, jednoduché kolekce, které se zalíbí na první pohled a nejsou jen na jednu sezónu. Všechny kousky mají velmi originální design. Podle Michaela je jejich hlavní isnpirací starověkký egypt,vláda, náboženství, ale samozřejmě i symboly odkazující na svobodné zednáře. Díky této originální kombinaci, která nebyla v té době nikde jinde k vidění, se tento brand dostal velmi rychle do povědomí streetwear komunity a objevil se i na pár vyznamných streetwear blozích.
Zakladatelé věří, že designy vyprovokují v lidech konverzaci. Jak o významech jednotlivých symbolů, které nebyly nikdy přesně vysvětleny, tak o dnešní společnosti, vladě, naboženství… Rebelling Against the masses, tak zní filozofie značky.
Netrvalo ani dva roky, a Mega otevírá první kamenný obchod v rodném San Francisku. V té době byla Black Scale dostupná ve více než 100 obchodech po celém světe. Hodně slávy získala i díky velké podpoře ostatních ve hře a kolaboracím s nimi (Diamond Supply, Karmaloop). Dnes vlastní již 4 kamenné obchody v San Francisku, Los Angeles, New Yorku a Tokiu.
Za dobu svého působení si Mega a spol. vybudovali pevnou pozici ve streetwear game a rostou dál. Jak působí temné a satanistické designy na vás? Dejte nám vědět v komentářích!