Zalando spouští sváteční kampaň, jejímž prostřednictvím chce šířit radost v celé Evropě a motivovat zákazníky k uvědomění si skutečných okamžiků štěstí a jejich sdílení s ostatními. Cílem kampaně je vykreslit mimořádné chvíle prožívané a sdílené s blízkými osobami během svátků – o jejich zachycení se postarala Savanah Leaf, režisérka a fotografka nominovaná na cenu Grammy. Hlasem české verze spotu se stal Jan Cina.
Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, chce během sváteční sezóny šířit radost v rámci celé Evropy prostřednictvím holistické kampaně, která oslavuje okamžiky radosti a štěstí.
Kampaň „Radost patří nám“ se zaměřuje na emocemi naplněné, silné chvíle, které odrážejí samu podstatu svátků. Zalando vyzývá zákazníky, aby oslavili radost ve všech jejích formách – ať už jde o rodinná setkání naplněná krásnou nostalgií, setkání se starými přáteli nebo vzácné chvíle strávené s někým výjimečným. Kampaň „Radost patří nám“ je cílevědomým krokem k „novému normálu“, která však bere v úvahu všechny problémy, kterým jsme museli v uplynulých měsících čelit.
I tentokrát staví Zalando do popředí lidské emoce, když v rámci celovečerního snímku vykresluje speciální okamžiky sdílené s blízkými osobami během svátečního období. Autorkou je Savanah Leaf, někdejší účastnice Letních olympijských her v roce 2012, která se stala režisérkou a fotografkou a získala nominaci na cenu Grammy. Kampaň se objeví v různých formátech. Kromě hlavního video spotu a venkovní digitální reklamy (DOOH) kampaň představí i emotivní fotografie zachycené Geordie Woodem, slavným brooklynským fotografem. Obsah této 360°, která vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly, se objeví i na sociálních sítích.
„Poslední dva roky přinesly nám všem řadu výzev. Zalando chce do letošního svátečního období vnést vlnu radostných pocitů – je potřeba, aby komunity v celé Evropě dohnaly ztracený čas,“ říká Ralph Rijks, viceprezident divize Global Marketing ve společnosti Zalando. „Sebevyjádření je nedílnou součástí DNA společnosti Zalando. A my doufáme, že prostřednictvím kampaně #JoyIsOurs vytvoříme platformu, kde bude naše komunita moci vyjádřit a sdílet radostné okamžiky a vzpomínky, a tím spustí vlnu pozitivity v době svátků.”
V prosinci bude v rámci rozšíření kampaně „Radost patří nám“ spousta přátel Zalando z celé Evropy sdílet své vlastní fotografie ilustrující, co pro ně znamená radost, na sociálních sítích, a spustí tak další vlnu radosti. Této inspirující kampaně se zúčastní řada herců, značek, modelek a partnerů, s nimiž společnost Zalando spolupracovala během roku 2021.
Foto: Zalando