French Open na platformách Discovery i po roce 2021. Společnost dosáhla dohody s Francouzskou tenisovou federací

Discovery, globální lídr na poli real-life televizní zábavy, a Francouzská tenisová federace (FFT) oznámili uzavření nové dohody, díky které budou miliony evropských fanoušků po dalších pět let zásobeny exkluzivním obsahem z francouzského grandslamu Roland-Garros. Discovery tak dostane příležitost zužitkovat jedinečné možnosti, kterými disponuje sportovní kanál Eurosport, streamovací platforma discovery+, i další z její široké nabídky free-to-air stanic. Cílem je získat pro Roland-Garros ještě více diváků na nejdůležitějších světových tenisových trzích.

Díky nové dohodě oslaví partnerství Eurosportu a FFT v roce 2022 35. výročí. Stanice zajišťuje televizní přenosy každého ročníku Roland-Garros již od roku 1989.

Dlouhodobé partnerství ještě intenzivněji svazuje identitu Eurosportu s myšlenkami FFT. Díky Discovery se daří fanouškům předávat klíčové příběhy z každého ročníku pařížského grandslamu a doprovázet je komentáři předních tenisových expertů, jejich podrobnými analýzami a profesními příběhy, a to multiplatformní cestou zahrnující jak prostředky lineární, tak digitální.

Andrew Georgiou, prezident Eurosportu a Global Sports Rights & Sports Marketing Services, řekl: „Náš vztah s Roland-Garros trvá mnoho let. Jako důvěryhodnému partnerovi FFT se nám během nich setrvale dařilo navyšovat počty diváků i intenzitu zážitků.“

„Naše sportovní přenosy jsou považovány za ty s vůbec nejrozsáhlejším publikem, čehož dosahujeme díky zapojení prvotřídních expertů a používání inovativních technologií. Ujednání další dlouhodobé spolupráce s FFT nás zavazuje k tomu, abychom pokračovali v zásobování milionů fanoušků po celé Evropě jedinečnými momenty a tenisovými zážitky, kterými se Roland-Garros vyznačuje.“

Gilles Moretton, prezident FFT, řekl: „Naše grandslamové partnerství s Discovery – společností s obrovským dosahem – dokazuje, že Roland-Garros má stále větší ambice na mezinárodní úrovni. Hlavním smyslem dohody je náš společný zájem na tom, abychom nadále přinášeli unikátní a autentické příběhy z Roland-Garros všem evropským tenisovým fanouškům.“

Eurosport se zavázal k původnímu obsahu, živým akcím a bezkonkurenční analýze. Díky tomu se stanici podařilo během letošního Roland-Garros rozšířit své digitální publikum. Začátkem tohoto týdne Eurosport vykazoval významný meziroční nárůst publika na svých digitálních platformách po celé Evropě (během prvních osmi dnů) s dvojciferným nárůstem streamovacích služeb v řadě zemí, včetně Polska (+ 122%), Španělska (+ 58%), Ruska (+ 35%), Spojeného království (+ 24%), Itálie (+ 23%) a Nizozemska (+ 12%).

V roce 2021 je Roland-Garros poprvé dostupné i v Dánsku, Finsku, Itálii, Norsku a Švédsku, a to díky streamovací službě discovery+. Její uživatelé i diváci Eurosportu se navíc ještě letos mohou těšit na britský Wimbledon (na 12 trzích) i celoevropské pokrytí závěrečného grandslamu US Open v New Yorku.

Foto: Eurosport 





architektura auta basket bike cestování design fashion filmy fitness fotografie graffiti hry hudba knihy komiksy kosmetika lifestyle mma MY BODY MY HEROES MY LIFE MY SOUL osobnosti ostatní sporty pozvánky reporty rozhovory seriály skate sneakers snow soutěže technologie tetování výstavy water zdravě
Jóga-Trip - cestování a pobyty s jógou Surf-Trip - surf, jóga a aktivní dovolená Sea You House - surf&jóga ubytování na Srí Lance Banger - magazín rapu, streetu a urban kultury Yezede s.r.o. - eventová agentura Neverdie - vše, co musíš vědět oard - Designová balanční deska LV Print - tiskárna s třicetiletou tradicí Drip it – Vychutnejte si skvělou kávu kdekoli