Čekali byste, že právě tradiční italský módní dům Gucci bude v čele názorové revoluce? Pravdou je, že u této značky se toho za poslední léta mnohé změnilo. Po docela dlouhé době je opět na vrcholu popularity a tuto pozici její marketéři využívají různými způsoby.
Kolosální projekt
Když nedávno Gucci v spolupracovali s Beyoncé a organizací UNICEF na kampani, která měla zajistit více čisté vody pro Afriku, mělo to velký úspěch. Nyní volají po změně v nové stejnojmenné kampani Chime for Change.
Šest organizací se spojilo kvůli propagaci rovnoprávnosti žen ve společnosti. Na kampani se mimo jiné podílel třeba i Facebook nebo Nadace Billa a Melindy Gatesových, jedná se tedy opravdu o kolosální projekt.
Magazín, film, …
Kreativní ředitel značky Alessandro Michele připravil nástěnné malby s anonymními osobami bez určitého pohlaví, které stojí vedle sebe. Jeho díla se budou již brzy nacházet v ulicích Londýna, Hong Kongu, New York City a jinde po světě.
Gucci již vydalo také první číslo svého magazínu Chime, kde se zabývají právě genderovou distribucí. Značka představila také krátký tématický film, který zabodoval na oblíbeném Sundance Film Festival.
Co na takovou iniciativu říkáte? Myslíte, že by se módní značky měly angažovat podobným způsobem do společenských problémů?