Žena, která prošla tvrdými životními zkouškami. Umělkyně, která rozbíjí představy o tom, že je možné třídit lidi do škatulek. Novou ambasadorkou značky Reebok se stáváamerická rapperka Cardi B.
Z ulice do hitparád
Reebok má hluboko ve své DNA zapsanou spolupráci s umělci, kteří se nebojí riskovat. Byla to právě tato americká značka, která dala jako první na světě ve svých kampaních prostor novým tvářím hiphopové scény. Ve své filozofii totiž vždy staví „skutečné“ nad „perfektní“, „lidské“ nad „superhvězdné“.
Proto si nyní Reebok vybral jako ambasadorku právě Cardi B. Americká rapperka totiž není jen světovou umělkyní. Je to matka, módní ikona, umělkyně a především silná osobnost, která dosáhla úspěchu, aniž by kráčela na prošlapané cestě. Vytvořila si svou vlastní, která ji dovedla na první pozici v prestižní hitparádě Billboard Hot 100.
Chudoba i domácí násilí
Předtím rodačka z newyorského Bronxu prošla náročnými životními zkouškami. Jako teenagerka byla členkou gangu, vyloučili ji ze školy a živila se jako striptérka, aby se vymanila z chudoby i domácího násilí, které tehdy zažívala. Dnes ale patří k nejoriginálnějším tvářím americké hudební scény.
Cardi B se nyní stává tváří kampaně Reebok Classics, jejíž součástí jsou sneakers Aztrek, jedna z ikon 90. let. Původně byly tyto sneakers navrženy v roce 1993 – v době, kdy boty procházely radikální proměnou po technologické i designové stránce. Dnes Aztreky reprezentují výrazný retro trend devadesátkového sportovního stylu. Sneakers Reebok Aztrek a kompletní outfit Cardi B pořídíte na ZDE.