Kondomy Primeros jsou klasika. Asi se nenajde nikdo, kdo by tuto slavnou značku neznal. Výrobci ale neusnuli na vavřínech a přicházejí s novinkou. Vlastně dokonce hned s devíti. Kondomy jsou teď prodávány v devíti nových druzích obalů, které oplývají jednoduchými symboly, luminiscenčními prvky i metalickou fóliií.
Krásných produktů si všimla i Akademie designu České republiky a obaly náležitě ocenila. V prestižní soutěži Czech Grand Design v kategorii grafický designér roku zvítězilo trio Jakub Korouš, Matěj Chabera a Tomáš Brousil právě za novou vizuální identitu značky Primeros. Po prestižní mezinárodní ceně Red Dot Design Award tak Primeros bodoval i na domácí půdě.
Historie
Značku Primeros založil židovský obchodník Gustav Schwarzwald v Praze už roku 1909. Primeros se tak stal nejstarší značkou prodávající kondomy na světě. Schwarzwald dělal vše pro zákazníky, a tak posílal balíčky klientům rovnou domů, což byla na svou dobu dost progresivní služba. Ochrana z přírodní gumy se prodávala nejen v celé monarchii Rakousko-Uhersko, ale i v Paříži, Londýně a Chicagu.
V roce 2015 se současný majitel firmy Roman Kocián rozhodl, že Primeros potřebuje rebrandovat. Spojil síly s typografem Tomášem Brousilem. Ten vytvořil nové logo, které samozřejmě navazuje na to tradiční, sto let staré. „Primeros pro mě představovala ikonickou značku, která se stala přirozenou součástí života několika generací. Po oslovení jsem proto dlouho neváhal,“ vzpomíná Brousil.
Pak přišel na řadu redesign obalů. Kocián oslovil designéry Jakuba Korouše a Matěje Chaberu a výsledkem je devět nových obalů Primeros. To, jak obaly nyní vypadají, souvisí s filozofií sex positive, kterou Kocián zastává:
Chceme šířit otevřenost vůči všem odstínům lidské sexuality, kterých určitě není jen padesát. Někdo má rád holky, někdo vdolky. Jeden je subík, druhý dominantní macho.
„Chtěli jsme vytvořit zcela nový a unikátní styl pro klasický produkt a zároveň vyjít i z historie a spolu s návratem původního logotypu Primeros vzdát hold jeho průkopnictví a vytvořit tak nadčasový, sebevědomý styl značky. Snažili jsme se vyhnout všem obsahovým a vizuálním klišé těchto výrobků,” doplňuje Korouš.
Svítí ve tmě
Každý z devíti nových obalů je vskutku originální. Tvůrci pracovali s minimalistickým designem a s výraznými grafickými symboly. Obaly jsou tak nejen pěkné na koukání, ale i na dotek – stejně jako to vnímáme při sexu… Obaly navíc svítí ve tmě, což se zákazníkům jistě bude hodit, a dají se snadno otevřít promáčknutím za pomoci jedné ruky. Designéři taky vymysleli na rub krabiček s dvanácti kusy kondomů nekonečnou stírací soutěž. Více o ní se dozvíte TADY.
Tabu?
Primeros má v nabídce devět typů kondomů – Classic, Black Hawk Black Colored, Innocent Ultra Sensitive, Passion Ribbed and Dotted, Soft Glide Extra Lubricated, Tea Tree Aroma, King Size Extra Large, Performax Long Action a Safeguard Extra Strong Wall.
„Jde nám o to, aby se kondomy odtabuizovaly. Lidé se pořád ošívají, když jde o kondom. Kluci se bojí a říkají, že nechtějí sex s kondomem, že to není dobré, přitom nejčastější hledaný výraz na internetu je „jak nasadit“, takže si myslíme, že je to spíš strach – že ho blbě použijí, že se ztrapní, že se něco vytratí z té situace. Kondom by měl být přirozenou součástí té intimní chvíle . A pak se nemá co ztratit,“ říká PR manažerka Primeros Jana Kociánová.
„Myslím, že se nám povedlo ukázat lidem, že i věc na jedno použití, jakou kondom bezesporu je, může být nejen funkční, ale i krásná,“ uzavírá Kocián. Více o nových kondomech se dozvíte na facebookovém a instagramovém profilu Primeros.
Soutěž
Díky Banger.cz můžete vyhrát dárkový balíček od značky Primeros, který obsahuje devět druhů kondomů s novými obaly a tričko. A jak vyhrát? Napište nám na Facebooku Banger.cz do zpráv básničku, do které jakýmkoli způsobem zakomponujete značku Primeros. Ten, jehož dílo nás nejvíc pobaví, vyhrává. Výherce oznámíme 22. listopadu 2018 na Facebooku Banger.cz. Hodně štěstí v soutěži!
Zde ještě přikládáme pravidla soutěže
Podmínky účasti ve hře a předání výher:
Zúčastnit se mohou všichni, kteří mají trvalé bydliště na území České republiky nebo Slovenské republiky a jsou starší 15 let.
Účastí ve hře účastníci souhlasí, že v případě výhry má organizátor a/nebo pořadatel hry právo využít jejich osobních údajů, obrazových a zvukových záznamů týkajících se účastníků nebo jejich projevů osobní povahy (fotografie, písmo, hlas apod.) pro reklamní a marketingové účely bez omezení. Jména výherců mohou být uveřejněna v médiích a na internetu.
Výherce není povinen výhru přijmout. Výhry nejsou vyměnitelné. Vymáhání výhry soudní cestou je ve smyslu ust. § 845 odst. 1 z.č. 40/1964 Sb. vyloučeno. Výhru, která není hotovostí, nelze směnit za hotovost. Jeden výherce může vyhrát a čerpat maximálně jednu výhru ve hře. Pokud si výherce výhru nepřevezme ve lhůtě stanovené organizátorem a/nebo pořadatelem, možnost čerpat výhru zaniká.
Oprávnění organizátora a pořadatele:
Organizátor a/nebo pořadatel má právo rozhodnout o všech otázkách týkajících se hry dle vlastního uvážení, jejich rozhodnutí je konečné a závazné. Organizátor a/nebo pořadatel si vyhrazují právo kdykoli omezit, odložit, přerušit, změnit nebo zrušit hru. Ostatní vztahy výslovně neupravené těmito pravidly se řídí platným právem České republiky.