Pokud jsi majitel cestovky, tak se nemusíš bát, že by ti Footshop fušoval do řemesla. Jedná se jen o titulek, který tě sem měl nalákat jako rybu na háček. Je to ale pro tvé vlastní dobro, což se o té rybě moc říct nedá.
Teď tedy k věci. Každý rok se adidas v rámci takzvané Consortium Tour spojí s několika obchody z celého světa, které si vždy berou na starost design jedné z tenisek. Dostat se do Consortia je asi jako utéct z rybářského háčku. Takže těžké. Footshopu se to ale povedlo a tak nám během minulého roku přinesl hned několik z celkem 12 tenisek, které se staly „obětí“ loňské Tour. Mrkni, jak vypadá třeba předposlední kousek z celosvětového putování.
To zní jako celkem dobrá záminka k další akci, že? Ta se uskuteční již tento čtvrtek a kromě představení celého projektu z úst těch nejpovolanějších se můžeš těšit i na věci, které s teniskama až tolik nesouvisí, ale díky kterým si to maximálně užiješ! Řeč je třeba o brýlích s virtuální realitou, díky nimž procestuješ všechny světové metropole, které mají s Consortiem co dočinění. K tomu si dáš jeden z dvanácti drinků (pokud ti ovšem není 12) a zakousneš to hranolkama s jednou z 12 omáček. A protože to bude tak dobrá akce, že o ní jednou budeš chtít vyprávět i svým dětem, bude na místě Instagraf, což je taková mašinka, která ti vytiskne fotky z akce přímo z tvého Instagramu, jinak by ti nikdo nevěřil. Mrkni na událost, aby ti něco náhodou neuteklo a nabíhej ve čtvrtek na pouť svého života!