PUMA spustila kampaň s názvem DO YOU, jejímž cílem je vzbudit sebedůvěru u žen po celém světě. Společnost zároveň oznámila, že v rámci kampaně bude spolupracovat s modelkou, herečkou a aktivistkou Carou Delevingne. Ta se připojí k rozrůstajícímu se počtu nejvlivnějších ambasadorek PUMY včetně Rihanny, která je kreativní ředitelkou.
DO YOU znamená najít v sobě sílu a převzít odpovědnost za sebe sama. To je velmi silné poselství. Smyslem DO YOU je přijmout sebe sama bez ohledu na nedostatky, nalézt svoji pravdu a držet se jí. Myslím, že kampaň je zvláštní tím, že pro každého představuje něco jiného. Povzbuzuje lidi, aby byli sami sebou.
DO YOU startuje tento měsíc a během prosince bude v rámci Running & Training a Sportstyle kolekcí k dostání široký sortiment produktů. Kampaň v České republice pak bude podpořena v online mediích a na sociálních sítích, přičemž lokálními ambasadorkami kampaně jsou Miss ČR 2015 Nikol Švantnerová, dále autorka blogu Terezainoslo.com, dvojnásobná vítězka Blogerky roku v kategorii Lifestyle a spoluzakladatelka Elite Bloggers Tereza Salte a Ivana Marcinová alias DJ IM CYBER.