S blížícími se vánočními svátky představila společnost BURGER KING nové produkty a také limitovanou edici svátečního balení, která bude k dostání na různých místech po celém světě – ve Spojených Státech, Latinské Americe, Asii a Evropě – Českou republiku nevyjímaje.
Atmosféra Vánoc byla hlavní inspirací nových sezónních produktů z dílny BURGER KING. Nechybí kávové kelímky se soby a jmelím, wrapy zabalené jako bříško Santa Clause ani zábavné take-away sáčky. Typická koruna bude zobrazena společně se Santou, jak nešika – osobitým způsobem doručuje o svátcích dárky dětem.
Nová balení i speciální Merry Cheesemas menu budou k dostání ve všech restauracích BURGER KING v České republice, a to až do 11. ledna. Součástí Merry Cheesemas je gurmánský Santa burger s kuřecím masem v zlatavém obalu, sýrem Eidam, sýrem Maasdamer, křupavou cibulkou a BBQ omáčkou. Nebo Claus burger s velkou porcí hovězího masa grilovaného na ohni, sýrem Eidam, sýrem Maasdamer, křupavou cibulkou a BBQ omáčkou. Nechybí ani oblíbené Philadelphia cheese balls. Speciální sváteční menu tak následuje další úspěšné globální kampaně, jako byly například nedávno běžící Halloween Whoppery, Peace Day Burgery a Proud Whoppery. Všechny limitované edice obsahovaly také unikátní obaly.
Značka BURGER KING byla založena v roce 1954 a je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení s hamburgery na světě. Jako legendární „domov Whopperu“, už BURGER KING funguje ve víc než 100 zemích světa včetně států USA. Dohromady to představuje přes 14 500 poboček. Skoro 100% všech těchto restaurací jsou nezávislé franšízy, mnoho z nich se dokonce dá považovat za rodinné podniky, které na trhu působí celá desetiletí. Značku vlastní společnost Restaurant Brands International Inc., jedna z největších firem poskytující služby rychlého občerstvení po celém světě. Provozuje víc než 19 000 podniků a operuje s obratem větším než 23 miliard dolarů.
O společnosti Burger King se můžete dozvědět víc na webových stránkách Burgerking.cz nebo na Facebookovém či Twitterovém profilu.
Info: Nedori