Tři návrháři MBPFW nabídnou své kolekce nákupčím v Paříži
Na nadcházejícím pařížském fashion weeku, který je nejen považován za nejprestižnější módní týden „velké čtyřky“, ale je také hlavním obchodním kanálem pro nákupčí módy a oděvní značky z celého světa, se v prvních dvou říjnových týdnech představí hned tři reprezentanti české módy. Jsou jimi návrhářky Petra Ptáčková a Martina Špetlová a značka Chatty autorského dua Radka Sirková – Anna Tušková.
Své kolekce na jaro/léto 2016 značka Chatty představila premiérově 5. září na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v Praze na Štvanici. Jejich kolekce vzbudila okamžitý zájem Becc Gray, majitelky PR a konzultační agentury Bloody Gray, která byla jedním z oficiálních mezinárodních hostů MBPFW. Bloody Gray značku Chatty bleskově zařadila do svého showroomu v rámci pařížského fashion weeku S/S16. Chatty se tak bude prezentovat po boku Martiny Špetlové, úspěšné české návrhářky působící v Londýně, která do portfolia Bloody Gray patří již několik let.
Mercedes-Benz Prague Fashion Week se rozhodl tuto významnou příležitost oslavit koktejlem pro módní odborníky, novináře a nákupčí. „Je to poprvé, co budeme jakožto organizátoři největšího českého módního eventu hostit koktejl na pařížské půdě, ale už teď jsme rozhodnuti, že z takové prezentace české módy odborníkům, kteří přijíždějí na pařížský týden módy, bychom rádi udělali tradici,“ říká Lukáš Loskot, ředitel MBPFW. První slavnostní koktejl proběhne v úterý 6. října v showroomu Bloody Gray.
Talentovaná Petra Ptáčková není na pařížském fashion weeku nováčkem. Poprvé se zde za pomoci týmu MBPFW objevila přesně před rokem a její kolekce se tedy bude v Paříži prezentovat již po třetí, tentokrát v rámci showroomu Plan 8 vedle takových značek, jako je například Bernhard Willhelm. Zástupci pařížské agentury si přijeli Petřinu novou kolekci prohlédnout do Prahy a do budoucna uvažují i o zařazení dalších českých značek, které je na MBPFW oslovily.
Česká móda bude na pařížském fashion weeku v takovém rozsahu zastoupena vůbec poprvé. Pomoci domácím návrhářům prorazit na světový trh je vedle podpory lokální kreativity a vyhledávání talentů jedním ze strategických cílů Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.
Zdroj: #MBPFW