Představte si noční Versailles a Rihannu zářící do tmy jak ten nejjasnější diamant. Přesně tak totiž vypadá nová kampaň módního domu Dior.
Mluví se o tom pár týdnů. Venku už jsou všechny vizuály i spoty. Teprve nyní byl však zveřejněn celý krátký film „tajných zahrad“ ve Versailles. Videa Secret Garden jsou u Dioru již tradiční. Pravidelně v nich světové celebrity představují aktuální kolekci této věhlasné značky. Proč se o tom tentokrát dočítáte i na BNGR? Rihanna se totiž stala první černošskou hvězdou, která se objevila v kampani Dior a k našemu tématu má obvykle velmi blízko.
Je tedy zcela jasné, že stejně tak, jak Raf Simons drží krok s tradicemi módního domu Dior, umí bořit i některé mýty. Mimochodem příští týden jde do kin dokumentární film Dior a já, který pojednává o nástupu Rafa Simonse na post kreativního ředitele módního domu Dior v roce 2012. Tehdy měl pouhých 8 týdnů, aby připravil celou kolekci na nadcházející sezónu (běžně tyto přípravy trvají několik měsíců). Raf Simons má i svou vlastní značku, oblíbenou u rapperů jako je A$AP Rocky, Kanye West nebo u zmiňované Rihanny.